بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

علت حضور علی دایی در بیمارستان چه بود؟+ عکس و ویدئو| مصدومیت ادامه‌دار!

  • کد خبر: ۸۳۴۰۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
علت حضور علی دایی در بیمارستان چه بود؟+ عکس و ویدئو| مصدومیت ادامه‌دار!
علی دایی در هفته‌ای که گذشت در بیمارستان حضور یافت و حتی گفته شد که جراحی نیز کرده‌است، اما دلیل اصلی حضور دایی در بیمارستان چه بود؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی دایی در هفته گذشته راهی بیمارستان شد تا عمل جراحی کند. از آن روز شایعات زیادی دهان به دهان چرخیده، اما در نهایت خود اسطوره فوتبال ایران و بایرن مونیخ، در پستی اینستاگرامی دلیل اصلی حضورش در بیمارستان را اعلام کرد.

نکته جالب توجه اینکه دلیل اصلی حضور دایی در بیمارستان باز هم به فوتبال بازمی‌گردد. دایی نوشت: علت عمل جراحی‌ام برمی‌گردد به بازی‌های آسیایی ٩۴ و ضربه بسیار بدی که دروازه‌بان بحرین به شکمم وارد کرد و طحالم به شدت آسیب دید.

پست اینستاگرامی علی دایی در خصوص حضور در بیمارستان

علت حضور علی دایی در بیمارستان چه بود؟+ عکس و ویدئو| مصدومیت ادامه‌دار!

فیلم علت مصدومیت کهنه علی دایی و جراحی 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->